2AMB i øvelse på Starum

Elevene som går Vg2 ambulansefag brukte siste skoledag før sommerferien til deltakelse i viktig øvelse.

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

3AMB på ekskursjon

Vg3 ambulansefag har besøkt Dokkadeltaet nasjonale våtmarkssenter.

Avslutning for avgangselever

Vi ønsker velkommen til avslutning for våre avgangselever torsdag 15. juni kl. 17.30 i Fyrverkeriet kulturhus.

2BUA i Hakkebakkeskogen

Vg2 barne- og ungdomsarbeider har holdt Hakkebakkeskogen-forestilling for en flott gjeng barnehagebarn.

1TAF på ekskursjon

Mandag 22. mai var Vg1 TAF teknologi- og industrifag på tur til våtmarkssentret på Dokka.

1TAF på bedriftsbesøk

Vg1 TAF teknologi- og industrifag har vært på bedriftsbesøk hos Kongsberg Automotive (KA).

Russen med bidrag til Krafttak mot kreft

Russen ved Raufoss videregående skole gjennomførte i mars en innsamlingsaksjon til inntekt for Kreftforeningen.

Ambulansefagelever i stor øvelse

I forrige uke deltok ambulansefagelevene i 3AMB på en stor øvelse i industriparken/Nammo.

Åpning av ny kantine

Fredag 21. april var det offisiell åpning av den nye kantina på Raufoss videregående skole.