Snart klart for Hakkebakkeskogen

2BUA og HTA er i gang med forberedelser til Hakkebakkeskogen-forestilling.

Bordtennis og fotball i kantina

Alt er lagt til rette for enda mer friminuttsaktivitet i kantina.

Trafikksikkerhetsdagen 2024

Torsdag 11. april ble årets trafikksikkerhetsdag for Vg2- og Vg3-elevene gjennomført.

Roboten er i gang

Denne uka har Vg3 automasjon ferdigstilt roboten som står på B111/robotrommet ved skolens inngangsparti.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Verkstedet er komplett

Den siste av ni dreiebenker er nå på plass i maskineringsverkstedet.

Fantastisk innsats i Innlandsmesterskapet

Innlandsmesterskapet for restaurant- og matfag ble arrangert på Storhamar videregående skole torsdag 4. april.

Tre priser til Toten Bål & Varme

Toten Bål & Varme UB har deltatt på Fylkesmesterskap Ungdomsbedrift Innlandet 2024.

Innlandsmesterskap – industrimekaniker

Torsdag 7. mars ble Innlandsmesterskapet for industrimekaniker arrangert på Ringsaker videregående skole.