2. plass i fylkesmesterskapet

Jens og Hannah i 2BUA har deltatt i fylkesmesterskapet i barne- og ungdomsarbeiderfaget.

Innlandsmesterskapet neste for MasterChef-Mikkel

I disse dager kan du følge Mikkel Skjellen-Larsen i MasterChef – Unge talenter på TV3/Viaplay.

Innebandycup siste skoledag før jul

Innebandycupen er tradisjon på Raufoss videregående skole siste skoledag før jul.

Julebord på Vestre Toten ungdomsskole

Vg2 kokk- og servitørfag og Vg2 matproduksjon laget maten til ungdomsklubben Highlight sitt julebord.

Modellering for 1TAF

Vg1 TAF teknologi- og industrifag har i høst jobbet mye med modellering i tegneprogrammet Solid Edge.

Luciadagen

Elevtjenesten trosset kulda og sørget for en magisk start på Luciadagen.

1TAF i nye skolegensere

I dag fikk elevene i 1TAF utdelt sine nye skolegensere.

Førstehjelpskurs

Alle tre klassene på Vg1 helse- og oppvekstfag har hatt en hel dag med førstehjelpskurs.

Besøk i Læringsfabrikken

Elever og lærere fra Vinstra videregående skole har besøkt Læringsfabrikken på Raufoss.

Utprøvingsdager i Læringsfabrikken

29. og 30. november ble det gjennomført utprøvingsdager for 10. trinnselever i distriktet vårt.