1TAF på bedriftsbesøk

Vg1 TAF teknologi- og industrifag har vært på bedriftsbesøk hos Kongsberg Automotive (KA).

Russen med bidrag til Krafttak mot kreft

Russen ved Raufoss videregående skole gjennomførte i mars en innsamlingsaksjon til inntekt for Kreftforeningen.

Ambulansefagelever i stor øvelse

I forrige uke deltok ambulansefagelevene i 3AMB på en stor øvelse i industriparken/Nammo.

Åpning av ny kantine

Fredag 21. april var det offisiell åpning av den nye kantina på Raufoss videregående skole.

Ung lærer ung

Fredag i forrige uke hadde Vg1 TAF-elevene på Kongsberg Automotive besøk av to medelever fra Raufoss Technology.

Ballettforestilling i Operaen

I år som i fjor besøkte elever fra Raufoss vgs Den Norske Opera & Ballett i regi av Den kulturelle Skolesekken.

Eksamenstid for TAF-elever

I disse dager gjennomføres eksamen og prøveeksamen for henholdsvis Vg2 og Vg1 TAF.

Samisk kultur på timeplanen

2BUA har hatt besøk av  Susanne Vallesæter fra Urhjertet.

1. og 2. plass i Innlandsmesterskapet

Klaudia Jedynak og Mikkel Skjellen-Larsen i 2KOS har deltatt i Innlandsmesterskapet i restaurant- og matfag.

Til topps i Innlandsmesterskapet

August Sveum Nørstebø og Teodor Kolstad Hella i 2AUT stakk av med seieren i Innlandsmesterskapet i automatisering.