Innebandycup siste skoledag før jul

Innebandycupen er tradisjon på Raufoss videregående skole siste skoledag før jul.

Etter et par "corona-juleavslutninger", fikk vi endelig en skikkelig avslutning med topp stemning og fullt trøkk i Raufosshallen.

null - Klikk for stort bildeDet var topp innsats gjennom hele dagen i Raufosshallen. Karen Samseth

null - Klikk for stort bildeRM-avdelingen sørget for julegrøt og rød saft til alle. Her er Vg1-elevene Heiki, Mathea, Kiana og Esteja. Hege Flati Grythe

Full innsats på banen og tribunen

Dagen startet med tale fra rektor Vegar Sommerstad, før første kamp ble blåst i gang. Seks timer senere hadde jentene i 1/2/3TAF og guttene i 2AUT gått ubeseiret gjennom dagen. Seier mot de ansatte i siste kamp smakte nok ekstra godt.

Vi gratulerer vinnerlagene og takker alle deltagende lag for fantastisk innsats. Det sto heller ikke på innsatsen hos heiagjengene på tribunen som holdt et skikkelig lurveleven gjennom hele dagen.

Uten mat og drikke ...

Restaurant- og matfagavdelingen sørget for julegrøt og saft til både elever og ansatte. Mange hadde også klassevise avslutninger i løpet av dagen.

null - Klikk for stort bildePBY tapte på banen, men på tribunen ble det seier. Ane Kristin Rogstad

null - Klikk for stort bilde Ane Kristin Rogstad

null - Klikk for stort bildeVinnerlagene 1/2/3TAF og 2AUT Hege Flati Grythe

Vi ønsker alle sammen en god jul og et godt nytt år!