Åpning av ny kantine

Fredag 21. april var det offisiell åpning av den nye kantina på Raufoss videregående skole.

Mange elever i kantine - Klikk for stort bildeUnderholdning fra kantinas nye sceneArrangementet strakk seg over begge lunsjene, med Vg1-elevene i den første lunsjen og Vg2- og Vg3- elevene i den andre lunsjen.

Grilling og underholdning

Vi startet ute i finværet med grilling av pølser og utdeling av brus til alle, før arrangementet fortsatte inne i kantina. Ole Morten, koordinator for arrangement og miljø, ønsket velkommen og Karen, Lars og Einar i skolens eget husband underholdt med to låter. Paul Håvard Østby sto for resten av underholdningen med sine to alias Kai Tommy Steffensen og Håkon Skaug.

Vi takker for en fin markering og gleder oss til å ta den nye kantina i bruk.

Tre jenter ute i sola - Klikk for stort bildeHelle, Sara og Nathalie venter på grillmat

Fem elevveiledere griller - Klikk for stort bildeLisa, Jan, Jøran, Lars og Per Kristian sørget for mat til alle

Komiker på scene - Klikk for stort bildeKantinas nyansatte vekter Kai Tommy Steffensen. Eller kanskje ikke?

Komiker på scene - Klikk for stort bildeHåkon Skaug vartet opp med både foredrag og quiz, samt egne erfaringer med Tinder

Tre lærere spiller og synger på scene - Klikk for stort bildeLars, Einar og Karen i skolens eget husband

Kantine med stoler og bord - Klikk for stort bildeKantina har blitt ny, lys og fin

Foto: Hege Flati Grythe