Spesialpedagogisk koordinator

Spesialpedagogisk koordinator jobber med de som har eller skal ha spesialundervisning. Stina har kontor i tredje etasje i mellombygget.

Stina Merethe Lund - Klikk for stort bildeStina Merethe LundSpesialpedagogisk koordinator blir kjent med nye elever allerede mens de går i tiende klasse, og bidrar til at overgangen til videregående skole blir så bra som mulig.

Kontortider

Spesialpedagogisk koordinator Stina Merethe Lund har kontortid:

Tirsdag kl. 08.00–11.50
Onsdag kl. 08.00–15.30
Torsdag kl. 08.00–15.30
Fredag kl. 08.00–09.20 og 11.05–15.00

Spesialpedagogisk koordinators arbeidsoppgaver

• Samarbeider med PPT-rådgiver og lærere om tilrettelegging for den enkelte i undervisningen.
  • Er koordinator og kontaktperson opp mot alle samarbeidsorganer rundt elever med spesialundervisning, både internt og eksternt.
  • Har ansvar for vedtak, IOP (individuell opplæringsplan), årsrapporter og annen saksbehandling.
  • Har ansvar for innkalling, gjennomføring og deltakelse på alle samarbeidsmøter.