Vel gjennomført bordtennisturnering

Vinnerne i vinterens bordtennisturnering er kåret.

Elevveileder sammen med to elever - Klikk for stort bildeTurneringsansvarlig Lars sammen med finalistene Henrik og Trym Tonje Sivesindtajet

I jenteklassa vant Marharyta Kravchuk (KOMBI) finalen. Andreplassen gikk til Adele Lunde Enger (1HOB). Bronsefinalen ble vunnet av Tuva Opseth (2AMB). I gutteklassa var det Henrik S. Jensen (1ELA) som stakk av med seieren, mens Trym Thorsteinsen (2TAF) tok andreplassen. Bronsen gikk til Patrick Alund (3PBYA). Gratulerer til alle!

To elever ved bordtennisbord - Klikk for stort bildeBronsefinalistene Gustav og Patrick Lars Ludvigsen
Mange elever sitter rundt bordtennisbord - Klikk for stort bildeFinalene gikk av stabelen midt i kantina Tonje Sivesindtajet

Ny turnering til høsten

Bordtennisturneringa startet opp i midten av november og ble avsluttet med finalespill i midten av februar. Deltakelsen har vært stor og engasjementet det samme. Ettersom det ble en stor suksess, vil det bli ny turnering til høsten, forteller turneringsansvarlig Lars Ludvigsen.