Førstehjelpskurs for 1RM

Restaurant- og matfagelevene har blitt kurset av medelever fra Vg2 ambulansefag.

Kameraovervåkning og programmering i 3DEL

Våre dyktige elever ved Vg3 dataelektronikk har i en periode jobbet med et prosjekt på skolens ambulanselab.

1TIB på bedriftsbesøk

Elever fra Vg1 teknologi- og industrifag var på besøk hos Hexagon Ragasco tirsdag 20. februar.

Prosjekter på gang for 3AUT

Elevene som går Vg3 automatiseringsfaget jobber i disse dager med tre forskjellige prosjekter.

Utdanningsmesse for avgangselever

Onsdag 14. februar ble det arrangert utdanningsmesse i NOVA Spektrum på Lillestrøm.

Besøk fra Skatteetaten

I uke 6 var Skatteetaten på besøk i alle Vg2-klasser med Spleiselaget.

Ny elevrådsleder

Adam Elias Rørhus Foss er ny elevrådsleder ved Raufoss videregående skole.

1TAF har startet ungdomsbedrifter

Vg1 TAF har startet ungdomsbedriftene Toten Bål & Varme og NordicSculpt Creations UB.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Avslutning for halvårig påbygg

Fredag 19. januar fikk elevene i halvårig påbygg en høytidelig avslutning på et intensivt skolehalvår.